torstai 22. elokuuta 2013

kesän viimeisiä päiviä

ihan aluksi pakko lisätä edelliseen "en ole koskaan"- postaukseen liittyen yksi asia, mitä en ole koskaan tehnyt. en nimittäin ole ikinä värjännyt hiuksiani! olisitko uskonut sitä? (:
kesä alkaa olla lopuillaan ja olenkin jo siirtynyt joensuuhun opintojen ja töiden alkua odottelemaan. kuluva viikko miulla on vielä lomaa onneksi, mutta olen kyllä jo hoitanut opiskelu- ja työjuttuja kuntoon syksyä varten. tässä vielä kuitenkin kuvia kesän viimeiseltä kirkkonummen viikoltani.

äiti teki ihan superhyvää kurpitsa-suklaakakkua!

kuinka moni muistaa vielä vanhat kunnon melody pops-tikkarit?
alina ja minä aina pienenä syötiin noita, silloin paperissa oli tosin papukaijan kuva ja sisällä nuotit tikkarin soittamista varten. nyt papukaija on poissa eikä nuottejakaan ollut mukana, mutta kyllä noilla kauppaan palanneilla versioillakin pystyi viheltämään. mun oli vaan ihan pakko ostaa mulle ja alinalle tollaset! tuli kyllä ihanan nostalginen olo, lapsuus oli vaan ihan parasta aikaa.

juhlittiin alinan poikaystävän 22-vuotissynttäreitä
siskokset juhlatuulella
ilta päättyi lopulta helsingin kokomoon, mikä oli miulle uusi tuttavuus
oon tosi huono tekemään lettejä ja olin niin ylpeä itestäni, kun sain siskolleni väsättyä tollasen ranskalaisen (:
lisää harjoitusta vaan, niin ehkä vielä joku päivä saan ittellenikin jotain kyhättyä...
sateisen elokuun hyvä puoli on ehdottomasti kanttarellit ja suppilovahverot!

kanttarellikastiketta, paistettua kananmunaa, kirsikkatomaatteja ja basilikaa
mustikkasmoothie

tällaisissa merkeissä siis meni viimeiset lomapäivät kirkkonummella. nyt tosiaan jo joensuussa ja kyllä se syksy väkisinkin näyttää alkavan. toissapäivänä poltin jo kynttilöitäkin, kun illat alkaa olemaan niin pimeitä! ihanaa kesän loppua/syksyn alkua kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti