tiistai 26. marraskuuta 2013

joulun odotusta

marraskuussa on pimeiden ja harmaiden päivien lisäksi ollut yllättävän monta aurinkoistakin päivää ja tänäänkin aurinko ilahdutti minua, kun pyöräilin yliopistolle. valoisa aika on kyllä tosi lyhyt, neljän aikaan iltapäivällä on jo ihan hämärää, melkein pimeää.


kaunotar III. iivari aina sanoo, että mie oon kaunotar I.
lunta :)
miun ainoa joulukoriste: mummilta saatu joulukuusi-kynttilä, jossa on sama idea kuin perinteisessä enkeli-kellossa
eilen postilaatikossa oli mysteerikortti. kannessa lukee hyvää joulua
sisällä on joulupukki-muistilappu, mutta ei mitään viestiä keneltäkään 
salaperäisyyttä lisää se, että tämä kuva suostuu kääntymään miten tahansa muuten kuin oikein päin :D
kun muutettiin iivarin kanssa tähän kämppään, niin saatiin silloinkin postilaatikkoon vastaavanlainen kortti, jossa luki: tervetuloa uudet naapurit ja sit kortissa oli harald hirmuisen kuva. silloin siinä sentään kerrottiin, että se on meidän uusien naapurien lapsilta. varmaan tämänkin ovat jotkut lapset innoissan askarrelleet ja pudotelleet näitä koko naapuruston postilaatikoihin. ihana piristys päivään joka tapauksessa!

ostin viimein myös joulukalenterin. lapsena me ei ikinä saatu suklaakalentereita ja isompanakin miulla on ihan vain pari kertaa ollut joku sellainen halpa suklaakalenteri. tänä vuonna ostin superkalliin, mutta myös superhienon fazerin suklaajoulukalenterin, jossa on varmasti superhyvää suklaata ja superisti joulumieltä. tule jo sunnuntai ja ensimmäinen luukku :)


mie oon saanut jostakin viimein flunssan, jota olen onnistunut koko syksyn välttelemään. kurkku on ollut  kipeä jo useamman päivän, lisäksi on tullut nuha ja silmiä särkee. tänään nousi lämpöäkin, mutta ei ainakaan vielä kuumetta. onneksi on mummin mustaherukkamehua, joka parantaa kaiken!

1 kommentti:

  1. Eevi! Loistava kalenteri valinta! Mä ostin saman! Mun piti ostaa tuo jo viime vuonna, mutta se oli myyty jo loppuun kun menin sitä hakemaan! Tänä vuonna olin kyllä ajoissa! :D

    VastaaPoista